Sider

lørdag 20. februar 2016

Strikke kofte.


Som jeg har skrevet på bloggen før, har jeg alltid flere påbegynte prosjekter liggende. 
Jeg liker å variere litt, noen store prosjekter, noen små, noen enkle og noen mer tidkrevende. 

Å strikke kofter liker jeg veldig godt, jeg har alltid en påbegynt kofte. Denne grønne med sterke blåfarger ble jeg veldig fornøyd med. 





I denne koften ble det mange sterke og kalde farger. Jeg liker godt når fargene går litt i hverandre og er i samme fargetone. Derfor er det ikke alltid at jeg bruker samme garn i koftene mine. 
I denne koften er det alpakkagarn fra Sandes garn og Dale garn. For meg er det fargekombinasjonen som er det viktigste. 


Jeg er veldig glad i koftene med korte armer. Det gjør at jeg er blir passe varm. 

Nå tenker jeg på hvordan neste kofte skal se ut..............



 Mønsteret jeg har brukt er fra Familien nr 8 - 2008. Det er et mønster fra Sandes garn som jeg har sett i noen av de nyeste mønsterheftene. 


1 kommentar:

Ingunn Sættem sa...

Denne var kjempefin! Liker både fargene du har brukt og de korte ermene. Vi fryser jo aldri på armene, i alle fall ikke inne. Denne kommer du garantert til å få glede av!
Gleder meg til å se mer av det du strikker.....

Fortsatt god søndagskveld!

Klem