Sider

tirsdag 26. februar 2013

Hjerter laget av garn.


Hjertene mine surret med garn er fortsatt populære. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har laget, heller ikke hvor mange kilometer med garn som er brukt. 

Hvordan jeg lager hjerte kan du se HER 

Dette innlegget er et av de meste besøkte her på bloggen. Veldig hyggelig at noen blir inspirert  av det jeg lager. 

Dette er to bestillinger som er ferdig og klare for nye hjem. Det er jo veldig hyggelig å pynte ved inngangspartiet nå som våren kjennes i luften. 
















1 kommentar:

Fjordheim sa...

Hjertene er kjempefine.
Det går med utrolig mye garn til et slikt hjerte Men så blir det jo flott da. o med litt pynt på blir de ekstra flotte.
Fikk spørsmål fra ei vennine om å pynte et hennes datter hadde laget.
Så det ligger her nå, klart til henting.
Ønsker deg en god kveld :)