Sider

onsdag 7. november 2012

Hvit kos.



For tiden har jeg behov for å få ut alle fargene. 

Både i det lille huset i hagen, i stua og på kjøkken. 


Jeg har behov for hvite flater og hvite ting. 

Har planer om å sy noen ny hvite puter................som kjent er det mye lettere å ha mange planer, enn å gjennomføre dem......


Jeg har pyntet litt i det lille huset i hagen. 


Vaser kjøpt på loppemarked, Fretex og bruktbutikker. 

Alle av merke Kaiser. 
Telys holderene er også bruktfunn. 

Furugreine er plukket i skogen. Jeg liker best greinene på furuen som har litt skrale vekstforhold. Lite lys, litt trangt, da blir greinene litt sarte, bua og lekne. 




Idag ble jeg ferdig med et tubeskjerf. 

Det er srikket med pinner nr 10. 

Med heklet kant. 

1 rad med 5 staver i hvert hull = buer. 
2. rad 2 staver i hver stav. 








Ingen kommentarer: