Sider

mandag 6. august 2012

Bålfat.


For to år siden kjøpte jeg et etterlenget bålfat. Jeg kikket mye på internett og fant min favoritt.

Når vi først får anledning til å bruke det - med det sommerværet Jæren byr på - koser vi oss masse. 







Jeg kjøpte mitt fat på Krukkegården på Ås - Juni 2010.





Ved å søke litt på nett fant jeg ut at en nettbutikk ved navn Bolina har et bålfat likt det jeg har
 pris 1399 kr.

Det finnes mange andre typer bålfat når man søker litt rundt på nettet. 



En ganske dyr men veldig flott variant for den designbevisste fant jeg på denne nettsiden



For de som er handy og kreative kan man lage en bålplass selv - 




Bilde er funnet på det inspirerende nettestedet Pintrest



Å ha et bålfat i hagen er kjempekoselig. Det er så koselig å være ute, sitte rundt bålet med et deilig teppe og kjenne varmen fra bålet.

Et bålfat anbefales virkelig........

Søk litt rundt på nett og finn bålfatet som passer for DEG......

3 kommentarer:

chili og kjærleik sa...

Eg ønsker meg bålfat! Det får bli neste år, eller året etter der, når vi kjem oss i gang med utegolv og utebod.

Anonym sa...

Bra og inspirerende innlegg !

Flittige hender sa...

Det er alltid så koselig med bål, du så smart med bålfat.