Sider

tirsdag 27. mars 2012

Vårstemning.

Jeg leser på blogger at grønn er vårens farge.........

Inspirert av det satte jeg sammen ulike grønne ting. Grønn er en herlig vårlig farge. 



Duse farger.

Rosa, orange,aprikos og gult er herlige farger sammen. 

Jeg koser meg med å sette sammen ulike stoffer med ulike farger og se hvilke utrykk som kommer frem. 

Puten er et av mine siste syprosjekt. 




På Jæren i dag var det vår i luften, sola kjemper seg igjennom tåken, som igjen gir et godt lys og fotografere. 

Gåturen blir ekstra motiverende med fotokamera med.

2 kommentarer:

ide-puffen sa...

Har helt flaske dilla jeg også. Blå og grønntoner med en dæsj brunt glass sammen.
Nydelig tåke/sol bilde.

Kos deg med våren
Randi

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Kjempefine bilder du har tatt, söt pute med fine farger!
ha en fin dag