Sider

søndag 25. september 2011

Linetoppenstrikk.

 

Strikket jakke med korte ermer.

Mønsteret har jeg funnet på Garnstudio – modellen har nummeret 116 –9.

 

008006001

Knappene er fra mormors knappesamling som jeg så heldig å få av henne.

Garnet er mitt favorittgarn fra Sandnes Garn – Alpakka.

 

Bare så synd at når den ENDELIG ble ferdig er den desverre for liten…………..

Den er stikket i størrelse S – men er nok blitt ekstra small.

Er du ekstra small, eller kjenner noen som er ekstra small og har lyst på jakken?

Jeg ønsker bare betaling for garnet. (400kr)

Skriv i kommentarfeltet eller send meg en mail: goril@jdata.no

4 kommentarer:

Rigmor sa...

kjempe fin!dumt den ikke passa til deg! Er dessverre ikke xs selv, ellers hadde jeg ikke tvilt på å kjøpt den! ha en fin søndag :)

home 4us sa...

Nydelig jakke. Er dessverre helle rikke noen small, men jeg ble inspirert til å prøve på noe lignende:)

hmm.. kanskje når jeg er ferdig med de andre prosjektene mine:)

Igi sa...

Så nydelig jakke! Synd den ikke passet til deg.
Klem

Lill sa...

NYDELIG!!!

Ha en flott uke

klem fra Lill