Sider

lørdag 4. september 2010

Hjerte.



I anledning ny høstlig header, tenkte jeg at jeg kunne vise dere et hjerte jeg har laget som en skoleoppgave for to et halvt år siden. Hjerte er laget av oppklippte mosegrodde kvister.


IMG_4145

Dersom dette fristet til å prøve selv, har jeg lagt til noen bilder av prosessen. Du trenger borremaskin, tannpirker, god tang og trelim.

IMG_4103

IMG_4095

IMG_4105

Jeg kan love at dette er et tålmodighetsarbeid.. . . . . . . borre limme borre lime. Tannpirkerene brukes til å limme kvistene sammen i hullene som borres med borremaskinen.

For å få formen fin og jevn, anbefaler jeg å klippe ut formen du ønsker i stoff eller papir.


IMG_4145

Jeg ønsker dere en riktig god helg!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Wow dette var nydelig, ser ut til at det er mye arbeide, helt hærlig hjerte:)

Ha en fin kveld.

FIOLINESBLOG sa...

<3 gjenkjenner dette vakre,store arbeidet ditt Linetoppen.