Sider

mandag 5. juli 2010

Hagegleder







hvit hjerte til blogg




Hagen har vært nederst på prioriteringslisten den siste tiden, men nå koser jeg meg i hagen om dagen.


Ved hovedinngangen ønsker jeg at blomster og pynt skal gå i hvit, og jeg har laget et hvit Linetoppenhjerte som kan ønske mine sommergjester velkommen.




hvit bed


Jeg ønsker at bedet ved hovedinngangen skal være frodig med hvite stauder og tre.


Treet er jeg kjempeglad i, det er et nydelig Cedertre som ser ut til å vokse seg til en perfekt form.


På bakken ved inngangspartiet ligger det natursti, og har plantet en staude mellom steinene som jeg håper kan holde borte ugresset.


Jeg vet ikke navnet på den, men den lukter som ryllik og har bitte bitte små gule blomster som ligner på ryllik. Hagendamen jeg fikk den av, hadde denne stauden som bunndekke i hele hagen og hadde ikke plen.


blå til blogg




Dette bedet er ut fra kjøkken, min drøm er at det skal bugne med blå blomster og stauder.




Ha en fin kveld

6 kommentarer:

sigrid sa...

flotte bilete frå hagen din..
og det kvite hjerte var nydeleg velkomst...
God sommar!

Ine sa...

Det hvite hjertet er bare helt nydelig!

Bente sa...

Så kjempefine hjerter !

DUNNISMoR sa...

Fine hjerter du lagar!
Ser ut som du er flink med hagen din...nydeleg med kvitt og blått!

igi sa...

Vakre hagebilder! Hjertene dine er veldig fine.
Klem

Synnøve Olava sa...

Nydelige bilder fra hagen din!
Jeg syns linetoppenhjertene er så skjønne..., for en velkomst å bli møtt av et sånt hjerte!

Ønsker deg en fin kveld og en strålende sommer!