Sider

søndag 27. juni 2010

Kosesommerdress


Storesøster her i huset har LEEEENGE ønsket seg en “one pice”.

Jeg har gjort et forsøk på å sy en, til å være første forsøk kan jeg si meg ganske fornøyd.

Mønsteret har jeg laget selv, ved hjelp av to sybøker jeg kjøpte på bruktbutikken.

Jeg har kombinert tre mønstre, og laget først en prototype i et gammelt dynetrekk, det var veldig fint fordi da kunne jeg endre litt på lengde og bredde. Jeg har brukt et tynn bomulljersy som gjør den lett og god på sommerdager.

Eieren selv var VELDIG fornøyd.

kosedressblogg

14 kommentarer:

I drømmeslottet sa...

Wow, denne var jammen stilig!Myye finere enn one-piece, det er nå helt sikkert! Virkerlig bra jobbet med å sette sammen mønstre også

Grankongla - Livet på Bostad sa...

WOW!!! Stum av beundring jeg :) Kjempeartig!!

Småbyliv sa...

Noe så innmari kuult - vil også ha!!! :o))

Flittige hender sa...

kjempe stilige :0)

Hege sa...

Så flink du er - og herlige farger!
Ha en fin dag,
klem Hege.

Ine sa...

Dridkult!!

mumi sa...

Herlig sommerlig dress, knallfin!!! Har et par som maser om kosedress selv så må snart ta meg selv i nakken og sette i gang med de :)

Krusedulla sa...

Så FLOTT!!! Nydelig dress til ei nydelig lita frøken;) Ønsker deg god sommer:))) Klemmer

igi sa...

Veldig fin! Du kan trylle med symaskin også!
Klem Igi

Linn sa...

Så stilig!! Den så jammen god ut. Så flink du er!!
Mye finere den der enn de man får kjøpt i butikker. Artig å ha en dress som ingen andre har:)

Min stil sa...

Heisan du. Så flott kosedress. Syns den var noen hakk finere enn den man får kjøpt, og sikkert en del billigere også vil jeg tro.
Kjempeflink er du!
:) Susanne

Anita sa...

Herlighet!! Den er knallfin. Bare helt lekker :-) Så arti og ingen har likedan. Du er utrolig flink! Tenker det ble ei til som ble fornøyd! God natta! klem fra Anita

Anonym sa...

Galefine! Kan tenka meg E er fornøyd nå !

Hilde

Hyttehuset sa...

Denne var flott!