Sider

søndag 20. juni 2010

Heklegleder


Jeg føler det er sommer på Linetoppen.


Selv om været ikke minner mye om sommer, er det tross alt sommerferie for både meg og ungene.



Untitled-1


Heklet gryteklut i sommerliger farger.


Har du lyst å hekle gryteklut inspirert av min?


Da kan du klikke deg inn i menyen øverst, der har jeg laget en side der jeg har planer og legge ut hekletips og inspirasjon.


Har dere noen ønsker?

13 kommentarer:

Brit sa...

Å det høres praktfult med Line oppskrifter i på egen side. Grytekluten bar i hvert fall preg av sommerglede:)

Synnøve Olava sa...

Flott gryteklut... :O)

alottes verden sa...

De gryteklutene var veldig fine:). Veldig fint at du vil dele tips og ideer med oss andre lesere av bloggen din. Takk for inspirerende blogg:).
Ha en fin søndag og god sommer:)

vikevire sa...

Fina färger grönt, rosa och vitt.

Bjørkely sa...

hei hei!
Det høres flott ut med oppskrifter og inspirasjon. Artig at du vil dele med oss.
Jeg er på utkikk etter en enkel oppskrift på et sjal :)

Elins Strikkeri sa...

Stilige grytekluter og så kjekt at du deler mønster:))

Jorunn sa...

Denne grytekluten er jammen flott!

Velkommen til min kreative verden sa...

Du presenterer det du lager så fint. En fornøyelse å se: )

ditta sa...

Delikate farger og artig mønster, har prøvd meg på dette før og skal jammen meg gjøre det en gang til;)) takk for veiledende oppskrift;)

Krusedulla sa...

Hei hei vennen. Håper formen din er bedre;) Tenk at jeg fikk tilbud om å være med samboeren min på tur men takket nei....også fikk jeg vite i går at han var på Jæren:((((( Hadde vært helt supert å tilbringe 3 dager der etter å ha sett alle de flotte bildene du har vist derfra. Nå sitter jeg her da...å angrer meg, men sommeren er ikke over med det første:) Håper du får en fin kveld i morgen, kos deg:) Klem klem

Astrid sin sa...

Å så flott å få se igjen et barndomsminne på en så fresk blogg! Min farmor heklet en slik gryteklut til hytta på 60-tallet, men den ble dessverre utslitt og fjernet. Jeg har kjøpt meg garn og skal sette meg å hekle med det første. Flott at du legger ut oppskrift.

bea sa...

herlige farger.. sommerfarger.. glade farger :))

ha en flott dag.. hilsen bea på surfing

ditta sa...

heia;)) Jeg har fått ferdig mitt første par. Men si meg, får du til å baret fortsette omganger med samme tråden? Har spekulert verre og fant til slutt ut at jeg måtte starte på nytt hver omgeng. Går greit, men blir litt mye tråder å feste...