Sider

mandag 7. juni 2010

Glade farger




Utstilling Hiak


På onsdag er det muntlig eksamen med utstilling.

Da skal jeg fortelle hva jeg har lært gjennom tre år på yrkesfaglærer studie i design og håndverk.

Dette er min utstilling.

Flasker etter fargesirkelen i en sirkel, blomstene er også etter farge.

Flaskene og blomstene symboliserer mye av det jeg har lært og erfart gjennom mitt studie, og hva og hvordan jeg ønsker og bli som fremtidtig lærer.

086


076 095

Nå bare gleder jeg meg til en HERLIG sommer, håper det blir sommer og sol, blogging, hekling, sying , hagearbeid og MASSE KOS !!!!

10 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Lykke til med eksamen!

Elsker å stikke innom hos deg og nyte farvene :-)

Jorun sa...

Wow! Den oppstillingen kommer jeg til å ha i bakhodet og kose meg med en stund, den var VAKKERT.

Men jeg tror ikke jeg forstår lærer-symbolikken. Har du lyst til å forklare?

Lykke til med eksamen!

Perlemor sa...

Dette er sååå bra! Nå kan du nyyyte sommeren! Gratulerer med fullførelsen!

sigrid sa...

Dette var fint ...
Lykke til !!

Bjørkely sa...

Lykke til!
Utstillingen var fin! Jeg vet hvor mye arbeid det er bak en slik utstilling :)

FIOLINESBLOG sa...

Vakkert, med et meget pesonlig utrykk,Gøril:) dette går bra!
Hvorfor? Fordi du er dritgod i ditt eget fag (blomsterdekoratør)og super som yrkesfaglærer:)
fiolineklem
ps blomstene fikk vann i kveld...:)

Randiga Tråden sa...

Så vackert.

micano sa...

koselig blogg og fine heklerier!
Ha en fin lørdag og lykke til med eksamen!

Fin i Formen - Margrethe sa...

Så fin og faregerik eksamensutstilling!! Er det ikke herlig å være ferdig med studiene og eksamensstress og nå bare kunne nyte sommeren!

map79 sa...

Wow, så flott utstilling du hadde laget! gratulerer med overstått studietid ;) jeg starter mitt 2. år til høsten.

Så innlegget ditt lengre oppe, og føler et sterkt behov for å spørre hvilken Fretex du har vært på? For et funn!!!

Ønsker deg en flott sommeruke :)