Sider

lørdag 27. mars 2010

Påskelige gule gleder.



til blogg



Dette bilde sydde jeg for 9 år siden, når jeg var gravid med storesøster E. Jeg måtte ha noe å gjøre for å få tiden til å gå, siden helsa mi under graviditeten var så som så. Til nå har det hengt på et av soverommene på loftet. Men idag fikk det kommer ned i 1 etg på påskeferie. Syns det er et koselig og navit motiv. Det passer jo kjempegodt for akkuratt nå er det: gult er kult.



blogg 3 blogg 4




Den gule lampen gjør også susen som påskepynt, sammen litt annet gult småstæsj. Så blir det vårstemning med en pelargonia. Og jammen passer ikke katten også inn sammen med det gule stæsjet.



til blogg 2


Det var en liten smakebit av gule påskegleder fra Linetoppen.

6 kommentarer:

sigrid sa...

Så flott :-)

God Påske!!

Askepott sa...

Hei Linetoppen.
Så flik du er, hvordan får du tid til alt du driver med.....?
Nå er vi også på blogg se hvis du har tid.
Hilsen fra Askepott, i kull 2008 på HiAk.
vår blogg:
oppsetningsteknikeren.blogspot.com

Eirin sa...

Så fin påskepynt du har! Ikke bare kyllinger og sånn. ;-) Likte jo selvfølgelig hjertet godt. ;-)

Alt godt og påskeklem fra Eirin

Anonym sa...

heia. Vi har en felles veninne i Bodø, som gå meg linken til din Blogg. Hun mente at den ville fenge meg. Det har den gjort, har brukt søndagen til å sett igjennom hele blogge, har stor koza mæ. Gleder meg til å følge med videre.

Anonym sa...

Kjempefint !! Lampen er bare sååå søte!!

Hilde

FIOLINESBLOG sa...

Hei på deg.
en stund siden jeg har vært inne hos deg,travle tider igrunnen!
Du er lys og lett med gult som farge nummer en. Interessant,ikke sant? hva farger gjør med oss,husker godt du hadde problemer med denne fargen.
Fint hos deg:) Hils E og "lille"I og store mann:)
god påskeklem:)