Sider

mandag 22. februar 2010

Vårlige gleder og strikke gleder.



002


Denne vårlige lampen har jeg kjøpt på bruktbuen til 25 kr. Den gir meg vår og sommerfølelse.



012


Mitt symaskin prosjekt for tiden er også i herlige vårlige farger. Noen nye stoffer og noen retro stoffer i litt duse vårlige farger. Planen er at det skal bli en pute.



018


Endelig er jeg ferdig ! Tror aldri jeg har brukt SÅ lang tid på et strikkeprosjekt. Denne har jeg strikket og rukket flere ganger. Det som skulle være et raskt å enkelt strikkeprosjekt, ble et langvarig og frustrende prosjekt. MEN nå er alt glemt, og snart begynner jeg på et nytt og er like blid.

13 kommentarer:

DUNNISMoR sa...

Så søt den lampeskjermen var! Vedlig vårleg og frisk...og så billeg, då:)
Spanande syprosjekt du har på gang...gler meg til å sjå det ferdige produktet.
Strikketunikaen vart nydeleg!
Her strikkar eg stort sett veldig små plagg;)...vert fort ferdig...*hehe* Burde vel egentleg strikke noko til meg sjølv snart, eller til gemalen.
Ha ein fin ettermiddag!

Christine C sa...

Herlighet så søt den lampeskjermen var - skjønner godt at du ble i vårstemning av den :-))

Kjempelekker strikketunika du har laget - hadde vært veldig fornøyd om jeg hadde klart å strikke noe slik selv gitt!

Ha en fin dag videre.

Ine sa...

Utrolig fin kjole, trodde først det var noe fra iiS of Norway! Kan godt tenke meg at det ligger en del arbeid bak den, ja!

Marthe sa...

Den lampeskjermen var kjempesøt! Den tunikaen var nydelig! Hvor har du funnet oppskrift? Jeg er veldig på leit etter noe i den stilen der.

Ha en fin uke!

SavanneTreet sa...

Kjempefin lampeskjerm!! Superfrisk i fargen! Og så flink du er til å strikke =) Herlig med noe så personlig og fint!!
Klem M

Janne sa...

For en nydelig strikkekjole!!! Er rent misunnelig...;) Skulle ønske jeg var like flink med pinnene...!
Klem
PS: Og så var det gøy å se stoffene "mine" i bruk;) Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

Tove sa...

Så mye fint du viser frem i dag, lampen var kjempesøt, din begynnende pute ser ut til å bli veldig fin og ikke minst den fantastiske toppen/ tunikaen/ kjolen du har strikket!! utrolig fin:)

Marlene sa...

Wow, jeg blir helt imponert!
fantastisk strikkekjole!
Og jeg elsket det jeg så av puta di!
Finfin blogg du har!
Jeg svinger garantert innom igjen!
Ha en finfin uke!

Anonym sa...

Så utrolig flott du strikker. Den kommende puten gir meg en stor fornemelse av vår, rent herlig var den ;-)

jannepålanne sa...

Kjempeartig lampe og supersøt kjole! Så flnik du er:)

Kort og Søm sa...

Kjempe fin, så flink du er til å strikke!!
Hilsen Fredrikke :o)

Blandet loft sa...

Så herlig lampe. Så en slik lignende i rosa i en bruktbutikk her forleden, men jeg måtte nok gå forbi den desverre.
Og så flink du har vært!! Kan tenke meg det tok sin tid ja... Men nå kan du jo nyte den og puste lettet ut :-) vakker.

Anne sa...

Ej hvor komisk. Jeg har den samme lampe, som jeg også har fundet i en genbrugsbutik - til 25 kr.!
Nu hænger den på min drengs værelse :-)