Sider

tirsdag 23. februar 2010

Puteglede-gledepute.




042


Slik ble puta. Noen av stoffene hadde jeg fra før og noen av de vant jeg i giveawayen til Mitt lille krims krams. Nå er det vår i glade farger i stua på Linetoppen.



036 Ja, lampen passet også fint til puten, gjorde den ikke?


031



Takket være OL blir det tid til håndarbeid, jeg har begynt å hekle sammen rutene til mitt vår/sommerteppe.


Takk for alle fine kommentarer om min tunika igår, noen spurte hvilket mønster jeg har stikket etter.


Her kan du finne mønsteret til tunikaen.

8 kommentarer:

Eirin sa...

For ei flott pute! Og hekleteppe med. ;-) Som et løfte om sommer. Og det trenger vi, særlig nå når det er så kaldt. I dag står jeg over turen med Cora fordi den effektive temperturen blir bitende både for mor og hund. ;-)

Godt å være tilbake på bloggen igjen, jeg kjenner det.

Alt godt fra Eirin.

Kamille sa...

Så fin pute du har sydd! Eg likte utruleg godt det hekleteppe ditt også, herlege fargar.
Her hekles det Hexagon lappar for full hals i all slags fargar men ser jo kor fint det blir med berre et par fargar og. Takk for inspirasjon!

Ønsker deg ei fin veka!
Helsing Kamille

charl8e sa...

Så flott pute og pledd :-)

erry sa...

Härlig kudde, härlig lampa och härlig mormorsrutefilt! :)

Janne sa...

Så fin den ble!!! Herlig fargekombinasjon...jeg lukter VÅR!!!
Klem

sigrid sa...

Likte godt den vårlige puta di..
Og hjerta du lagar.. rett og slett vakre :-)

charl8 sa...

Sv: De som ikke er noen data nørder, er jo ikke alene. For det er alltid noen som ikke skjønner det! :P Litt synd på dem..

Den gode feen sa...

Så fin pute du har sydd :)