Sider

lørdag 13. februar 2010

Blå gleder.




AAAAAuqJ5JsAAAAAASzV5A UnikkoBlue440

Marimekko er en flott klassiker.

Lurer på om nattesøvenen hadde blitt bedre om sov med disse?





imagesCA1YB0D0 imagesCAHL1KLF

Perleblomster er en av mine absolutte favoritter. Det er noe skjønt og skjørt i utrykket.


Gode gamle st.paulia blir jeg heller aldri lei.



evitavonni-blue-chair

Denne er nok litt for tøff for meg, MEN blå fargen, den var NYDELIG!!!



gama-issa-house_marcio-kogan_yatzer_7

Her kunne jeg funnet roen og freden....................

gasl07_tranquilbeds-713896

Et nydelig soverom med ro og harmoni.

(Du kommer til siden jeg har funnet bildene, når du trykker på bilde)





Har blått blitt den nye grønn på Linetoppen? Plutselig har jeg begynt å stoppe opp ved blå ting. Jeg var på Gave og interiørmessen på Lillestrøm, der var det er foredrag om trender og moter. Det var Pej gruppen som holdt foredraget.



Han sa at nå var trenden en ny start etter en litt hardt periode med finanskrise. Den nye starten var hvit, hvit og hvit. Med innslag av støvete farger. Mye støvete blå farger og jeans. I bloggverden er ikke hvit noe nytt, men kanskje blått og jeans? For meg er det en ny oppdagelse. Men for meg er ikke støvete farger inspirerende, jeg blir inspirert av litt klarere og sterkere blå.



Det kan bli en blå vår kjenner jeg.



Hå en fin lørdag!

4 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Blått er en farge man blir glad av, men jeg må innrømme at det er svært lite av den i mitt interiør.
Tar det igjen i klær jeg.

Er så glad for at jeg ble trukket som vinner av det rosa hjertet ditt.
Elsker all form for håndarbeid og skaperglede selv, og gleder meg til å pynte med hjertet fra deg nå i vår.

Klem lykkeliten

Vibeke sa...

blir mer og mer glad i blått jeg også :)

fin kveld til deg,
vibeke

Anita sa...

HEI, blå marimekko er kjempefint. Ellers nydelig med blått. Bruker fargen alt for sjeldent. Fine bilder:..Mvh Anita

den lilla tråd sa...

jeg liker blått,gjerne i kombinasjon med grønn.herlig kombinasjon ♥
februarklem ♥