Sider

lørdag 16. januar 2010

Små gleder.





016




Dette teppe har jeg vist før. Når jeg har det liggende i sofaen blir det ganske slitt og skittent. Så idag måtte jeg sy igjen flere små hull som var slitt i stykker. Nå ligger det i maskinen på fin vask. Så i morgen får jeg et vårlig og fargerikt teppe i sofaen igjen.




024


Det er lykke på Linetoppen!! Vi har skiftet fronter på kjøkken fra bjørk (som har gulnet til furukjøkken) til hvit Adel på Ikea. Jeg er SÅ fornøyd!!!

028




Til slutt litt retrostoff jeg gleder meg til å bruke. Kanskje et sommer skjørt til en søt liten jente?




Ønsker dere en fortsatt god helg!

8 kommentarer:

Janne sa...

Hei hei!
Høres ut som du har hatt en fin lørdag:) Trenger adressen din ja, så send meg gjerne en mail:
janneberntzen@yahoo.no
Flott kjøkken, forresten!
God natt:)

GundaM sa...

Sukkertøyteppe!!! Aldeles nydelig var det;)

takk for kommentar inne hos meg så fant jeg deg her inne ;) Fikk lyst til å bruke overskrifta di her inne nå på mitt neste innlegg, små gleder....

det er ikke så mye som skal til sjø ;)

GundaKlem til deg

Elin sa...

Virkelig flott hekleteppe!

FIOLINESBLOG sa...

hei på deg:)
så deilig kjøkken du har fått.....inspirerende for flere dette her du:)meg;)

hekledillaen er over meg også,det er godt med litt "tankefravær" som håndarbeide gir.
Håper hverdagen er snill mot deg og dine.
sees snart.
fiolineklem

Kort og Søm sa...

Det var et veldig fint teppe!
Fredrikke :o)

Berit sa...

Heisann Sveisann!
Likte heklateppet ditt, det hadde så fine farger. Jeg har ikke lært meg heklekunsten ennå, men har planer om det etterhvert. Det står på ønskelista mi..... Det gjør forresten nytt kjøkken også. Eller nye fronter! Heldig du er som får fornyet kjøkkenet ditt, det blir fint.
Berit

Flittige hender sa...

Så nydelig teppe.
Så flott det ble med nye knotter. Lykke til med søm av skjørt eller kjole.

AnnetteK sa...

Så flott og friskt teppe du har heklet.
Nå fikk jeg lyst å hekle teppe igjen....