Sider

søndag 31. januar 2010

Gleder fra Fretex.



010


009



Heldige meg fant dette herlige,sjarmerende teppe på Fretex.


Det er noe spesielt med disse enkle,søte og ukompliserte rutene.


Når en studerer dette teppe, viser det at det er et restegarnteppe, fullt og helt. Særlig om man ser på den inderste ringen, den er ikke samme farge i alle rutene. Da tenker jeg at denne damen som har heklet dette ikke har latt en eneste tråd gå til spille. Og det er akkuratt det jeg syns er så utrolig herlig med dette teppe.


Heldige meg!


Ønsker dere en fin søndag!

20 kommentarer:

Pillepalle sa...

For et fint kjøp! Dette teppe er så flott :)
Hilsen fra Pillepalle

jannepålanne sa...

Kjempefint teppe! Skal si du var heldig, ikke lett å få tak i sånne lengre..Jeg har begynt på 2 ulike varianter, men ikke blitt ferdig med noen av dem.. hehe.. de får no ligge der til jeg får ånden over meg igjen;)

Janne sa...

Det var virkelig et kupp! Teppet var superfint!!! Og så mange timers arbeid du sparte deg der...hihi;)
Hilsen fra Janne

Blandet loft sa...

Åh ja, må si du var heldig der. Nydelig teppe!

Hege - BOLIGglede sa...

Veldig fint teppe:) Ikke ofte sånt dukker opp på Fretex tror jeg. Myyye jobb bak det teppet der tenker jeg.

Christine C sa...

Så heldig du var og fant et slikt nydelig teppe - det er slikt man bare drømmer om å komme over :)

Hilsen fra Christine

Vibeke sa...

fy fillern så heldig du var! knallfint :)

god søndag,
vibeke

Nostalgia sa...

For et herlig funn ! Ja fretx kan romme mange overraskelser :-)

artig som du sier at skaperen av dette teppet har brukt hver tråd og ikke latt noe gå til spille :-)

Ønsker deg en fiiin uke !
Klem, Nostalgia

Sanne sa...

Nydelig kjøp!! :) kjempe fint

Tove sa...

Funnet et slikt på fretex!!! Heldiggris:) Det var kjempefint, noe jeg også vet teppet du selv hekler på blir. Kjempefint med oransje gult og rosa:)
Ha en flott søndagskveld
klem

Fin i Formen - Margrethe sa...

Så heldig du var som kom over et så flott teppe!

tubakk sa...

Heldige du. Dette må du ta godt vare på. Ha en fin uke.

Marthe sa...

Vanvittig heldig du var. Det er jo litt av ett arbeidsstykke å lage det teppet der. Sitter og funderer om jeg skal starte på ett, men er redd jeg ikke har tålmodighet til å gjøre det ferdig...
Hilsen Marthe

Lykkeliten sa...

Hvilket kupp! Er redd jeg ikke er så tålmodig at jeg bruker så små garnrester.....

Fin blogg du har her forresten, første gang jeg er innom her ;-)

Kvirrevitt sa...

Heldiggris!!! Sånn vil jeg også ha!

Flittige hender sa...

Dette var et fint kjøp, det finnes mye fint som andre ikke vil ha. Teppet var lekkert :0)

sigrid sa...

Nydeleg :-)

Fru Fryd sa...

Så heldig du har vært! tenk å finne et slikt nydelig teppe på Fretex, også et teppe med sjel. Godt det har kommet til noen som vet å sette pris på det:)

God søndag

brianto sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
brianto sa...

Så koselig teppe, et virkelig funn har du gjort der;)Passer godt inn hos der hos deg kan jeg tenke meg.