Sider

søndag 29. november 2009

Trær med sære former.....




Dette rare og skrale treet falt vi for når vi var på tur i skogen. Det er pyntet med grønn pynt og grønne lys. Treet er med rot, så vi har tatt jord i sink bøtten. Jorden er pyntet med grønne epler.



Det var noen bitte små trær der også, det ene har fått plass i den grønne muggen fra Green Gate. Juletreet fra Ikea har fått noen runder med ull og garn på potten.





Adventsstaken blir en kontrast. Den har bare runde former.
Jeg har sett andre har tatt inn tre før meg, dette er ikke min ide ene og alene jeg er blitt inspirert til å gjøre det på min måte.
Så tusen takk til de flotte bloggene som har gitt meg inspirasjon til trær med sære former :
God helg!


8 kommentarer:

Blandet loft sa...

Så vakkert! Ser jo ut som det kommer fra et interiørblad jo, bildene og idèene. Nydelig var det. og så gøyt, med grønt!

Fru Storlien sa...

Lekkert med så mye grønt, og ja, sære trær fortjener å komme inn i varmen!

Anonym sa...

Kjempe fint med lite fine trær!! Det er en sjarm :-)
Hilsen Marie

Janne sa...

Så fint det ble!!! Artig tre du har funnet:) Og takk for omtalen, ble litt stolt og forundret over at lille meg har vært til inspirasjon...hihi;) Og igjen; jeg digger grønnfargene dine!

Gul Hverdag sa...

SÅÅÅ stilig! I morgen skal jeg ut å se etter rare små trær, og forandre høst-inngangspartiet til JUL!!!!!

Takk for inspirasjon!!!

(hoho, nå gleder jeg meg til å pynte ;-)

FIOLINESBLOG sa...

hei linetoppen:)
du og dine sære former,diggbart!
.....jeg har nå kastet ut nesten alt her i stua.....blir litt sprø av for mange ting jeg nå. vil nesten gå inn i litt type zen buddist tilstand,hvorfor?
litt mye eksamen og stress i hodet kanskje? og ølitt mye julemas omkring meg:)thi hi.
klem:)

GundaM sa...

Var på twinglylista og så du hadde linka meg, så gøy da ;)
Bydelige bilder du tar og så ser jeg du også er glad i det grønne ;)))

Ha en fin uke videre og takk for inspirerende titt!

GundaM

Fin i Formen - Margrethe sa...

Så morsomme trær du har! Masse vakkert grønn pynt. Likte også godt den grønne adventsstaken din.
Ha en fin helg:)