Sider

fredag 6. november 2009

Søt lue.


Innimellom alt annet som skjer her på Linetoppen, prøver jeg å koble av med litt lett strikking. Her en søt lue strikket i Kitten Mohair fra Sandnes garn. Jeg har pyntet den med en liten heklesak jeg har kjøpt på bruktbutikk, oppå der en heklet blomst, til slutt en rosa knapp.
Luen kommer til salgs i Linetoppen butikk, som har åpent EN søndag i året.
For de lokale som leser bloggen blir det søndag 22 nov. Fra 12-17.
Det blir salg av hjerter og kranser, heklede sjal og strikka og heklede luer.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer - Terly

Tone sa...

KJempefin lue, med kreativ pynting! Ha en fortsatt fin helg:-)

Janne sa...

Søt lue du har strikket!
Fortsatt god lørdag:)

Krusedulla sa...

Flott lue!!
Kunne du ha hjelpet meg med å følge denne bloggen: http://krusedullasprosjekter.blogspot.com/
Bare for å sen om den oppdaterer seg:)

mumi sa...

Så søt:)og så kult med de hekla detaljene:)

Nr. 21 sa...

Den lua var knall-søt! Nydelig farge! Så flink du er! :)

IfraLahell sa...

Så morsom pynt! God ide å ta med seg ;) Lua var forøvrig kjempefin den og!

Ninas Drops sa...

Neimen søte frk Linetoppen.
Takk for kjempekoselige ord inne hos meg her om dagen....Jeg blir såå happy.
Men du...denne søte luen var sååå fin. Kul ide med den heklerundingen som pyntet opp så fint også...Likte fargen så godt også jeg.
Ha en gøy dag videre.
klem fra Drops

Ninas Drops sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Galfine hua! Kan desverre ikkje kåma den 22. æ på andra siå av jordkloden då:-)De får ha lykka te jaffal.

Møyfrid

Katrine sa...

Det var en supersøt lue!! Veldig dekorativt med hekleblomst!! Du er så flink!!