Sider

søndag 15. november 2009

Linetoppen har blitt surretoppen.

Først vil jeg takke for alle de positive tilbakemeldingene på sist innlegg. Det er utrolig kjekt å få så positive tilbakemeldinger på det jeg lager.


Produksjonen til Linetoppens julebutikk er igang. Jeg har surret noen kilometer med tråd. Å jeg DIGGER effekten!!! Jeg bruker ulik tråd for å få kontraster. Dere får desverre ikke se så mange ferdige produketer før etter jeg har hatt butikken neste søndag. Da skal jeg vise masse bilder. I dag får dere se de flotte detaljene av effekten det blir av å surre, surre, surre å surre garn.




Se på dette! Er det ikke flott? Dette er et stort hjerte i grønt og sølv. Masse ulike tråder, detaljer med snøkrystaller.


Det eneste dere få se helt ferdig. En stor flott krans i rødt. Ulike røde trøder, kontrast med blanke røde metall tråder og perler.

3 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Så morsomt med surretoppen: )

Jeg har gjort om siden min og har ikke bloggliste lenger. Jeg har lagt deg inn som følger: ) Jeg vil jo ikke gå glipp av noe som helst!

sigrid sa...

Så mykje flott du lagar...
Skal du også ha deg butikk på epla.no? Er visst populært blandt andre bloggerar..
Ha fin søndag!

Fin i Formen - Margrethe sa...

Det er så utrolig fine arbeider du lager! Nydelige sammensetninger av materialer og farger. Må si jeg er veldig glad i den effekten du får med å vikle lag på lag med garn!
Ha en fin kveld og lykke til med julebutikken din:)