Sider

lørdag 28. november 2009

Juletrær i alle former.............


I fjor hadde jeg MASSE farger til julepynt på kjøkken. I år blir det trær i alle former. Det som er litt gøy er at alle de grønne flaskene mine har litt den samme formen som trærne, så det ble jo ganske fint sammen!!
Idag har planer om å gå ut i skogen å hente noen små trær med litt sære former å ha i potter..........
Så dette kan bli spennende.................
I tilegg skal jeg lage adventstake med fire lys og så må jeg finne på noe lurt med adventskalenderen til barna.


7 kommentarer:

Hip Spaces sa...

Dette var utrolig fint og friskt! Gleder meg til å se trærne du finner i skogen, sitter litt med samme tanke selv, men er usikker på om jeg får dem til å overleve...!

Christine C sa...

For en fin juletresamling! De grønne flaskene passet veldig godt sammen med trærne :) Lykke til med jakten på småtrær i dag, og ha en fin adventshelg!

majamysil sa...

Veldig fint og orginalt! Jeg har kjøpt det samme treet hos Søstrene Grenes. Håper du finner flere trær, du kan jo ha noen sånne små Sypresser også?

Pillepalle sa...

Grønnt er skjønnt! :)) Du har så mange fine grønne ting, du! Ha en kjempefin adventshelg! Hilsen fra Pillepalle

sigrid sa...

Så fint!
Er så glad i grøne flasker sjølv..
Ha ei nydeleg 1.søndag i Advent helg:-)

Janne sa...

Du har virkelig mye herlig i grønt! Elsker den fargen, den er liksom LIV! Søte trær, nå kan adventstiden bare komme...

Anonym sa...

Sjekk her - er det juletre som dette du mener
http://minmill.blogspot.com/

:-) Terly