Sider

torsdag 26. november 2009

Bilder fra Linetoppen butikk.

Da kommer endelig et bilderas fra min produksjon til Linetoppen butikk. Jeg har tatt noen av tingene jeg lagde med til stranden hvor jeg bor. Ble det ikke flotte omgivelser å ta bilder i?




Jeg syns det er gøy med litt humor. For at jeg skal klare å lage så mye, er jeg nødt for å lage noe jeg syns er morsomt. Det gjør at jeg klarer å lage x-antall røde og hvite hjerter.



Jeg blir fremdeles ikke lei grønt. Her med grønne herlige mosegrodde greiner.



Sølv, hvit og sort var veldig populært i år!






Rødt er og blir den store julefargen.












Grønt og sølv er en flott kombinasjon.








Lilla hjerte til advent.





Dette er et KJEMPESTORT hjerte. Heldig er den som kan pynte med denne til jul.






Når jeg ser denne kransen tenker jeg på Donalds jul. Den er naiv og herlig.
Som dere ser så har jeg surret noen KILOMETER med garn. Jeg har kost meg masse. Veldig kjekt når noen vil kjøpe det jeg lager.
Så tusen takk til alle som besøkte Linetoppen butikk, søndag den 22 nov.

6 kommentarer:

sigrid sa...

Å så masse fint...
Mykje arbeid kan eg sjå...

Småbyliv sa...

Guri, så FLOTTE de er!!! Du må ha en engels tålmodighet altså, med så mye surr :o))

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette var gøy å se: ) Dilder du tar er i flotte omgivelser.

Du har virkelig fått et særpreg på det du lager. Kjempefine ting!

cille sa...

Nyyydelige hjerter du lager! Hva tar du får de tro? Har du noen nettside hvor du selger de?

Hip Spaces sa...

Så flink du er!!! Her var det utrolig masse fint. Morsomt og fargerikt - en perfekt kombinasjon :-)

Kort og Søm sa...

Her var det mye fint!!
Klem Fredrikke :o)