Sider

mandag 5. oktober 2009

Rødhette har fått plass i sofaen.



Rødhette fikk plass i sofaen i tvstuen på loftet. For de som leste et tidligere innlegg kjøpte jeg dette putetrekket på Freetex. Her i loftstuen er det hvite og lyse toner som dominerer.
Kjenner det er godt med et rom med mye hvit.






Er ikke sofaen min like fin med en sovende gutt på 5 år i?
Jeg tror han sovnet i fart, for det var fullt leven i stua og plutselig ble det helt stille, når jeg kom inn sov han i denne stillingen.
Han har hatt feber på lørdagskvelden og søndagskvelden, jeg tenkte at han må være hjemme idag siden han ikke er helt frisk, men så feil kan en mor ta for han er ikke syk i det hele tatt , han spiller nå badmington på kjøkken og har ikke sittet stille siden han stod opp. Men han koser seg med å være hjemme en dag med bare mor, så det må jeg utnytte og kose meg med.





7 kommentarer:

Fin i Formen - Margrethe sa...

Så søt Rødhettepute. Den passet fin oppi den lyse sofaen.
Nyt dagen hjemme med gutten din :)

Christine C sa...

Det var en pute som nok svært få har maken til...den var kjempesøt! :-))
Ha en fin dag sammen med gutten din.

FIOLINESBLOG sa...

Iver gutten koser seg med mamman sin han:)
fint du har gjort det på loftet ditt!
Jeg forsøker å rydde litt i heimen min jeg å,vi får se hva det blir til.....på bloggen:)godt med litt aktivitet når det er oppgaveskriving som ruler.
fiolineklem

Frk. Fosli sa...

Den puta var magisk!!!
Og sovende gutter er også fin 'sofapynt' :)

Blandet loft sa...

Så utrolig søt pute.. Virkelig sjarmerende. Må si jeg ble litt missunnelig nå, for den ville jeg gjerne hatt i min sofa. hehe
Ha en fin dag Line :)

Hilsen BlandetLoft

Fru Storlien sa...

Den syktbarn-fella der har jeg også gått i et par ganger, men velger å se på det som forebygging. Helelr en dag hjemme emd et litt for friskt barn enn mange dager med et ordentlig sykt barn. Og Puta - den ble utrolig fin!

Tove sa...

For en fantastisk fin pute!!! Kommer til å ha "rødhetteputetrekk" i bakhodet på hver eneste bruktbutikk fremover:) Kjempefin pute du har heklet også