Sider

onsdag 23. september 2009

Hverdasgleder.




Dagene går med til oppgaveskriving. Idag har jeg skrevet litt ryddet litt, gått litt til og fra pcen. På vei frem og tilbake har jeg ryddet og flyttet litt på ting. Resultatet ble en bloggbar krok!
Det ble for meg idag min lille hverdagsglede!
Jeg liker så godt fatet med sølv,grønt og turkis. Jeg som pleier å bli lei av det som står på bordet ganske kjapt, men dette blir jeg ikke lei av!
De grønne putene i sofaen har jeg sydd to selv og kjøpt to.
Den bakerste puten er kjøpt på Skeidar, og den grønne i velur er kjøpt på Living. Puten med prikker er sydd av et dynetrekk kjøpt på Hansen og Dysvik.

15 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Nydelig bloggbar krok...
Herlige heklereier du lager også.
Kransen under her er jo super fin.
Også må jeg le litt av den "stygg-fine" hesten under her..hihi...Slik hest hadde vi også. SYnes den er litt søt jeg da.
Ha en fin ettermiddag videre. Her blir det kyllingpølser på oss...om du lurte...*fnis*---
Klem Drops

Blandet loft sa...

Så flott teppe, vakkert rett å slett. og den sofakroken var jo bare snop å se på :-)

makiato sa...

Så snyggt!

alvorada sa...

Så fine puter! Grønt er min favorittfarge :) Og hekleteppet er jo bare helt nydelig, regner med det er selvprodusert?

Janne sa...

Du har så mye fint i grønt!!! Utrolig koselig og fin sofakrok:) Puten som står helt fremst var spesielt lekker...

Briggs lekehus sa...

så utrolig fin sofakrok!!digget fargene:-) og likte kransen din under her..

Duften av erteblomster sa...

Gud så fiiiint! Fikk energi og ble glad av de fargene jeg, så herlig :) Nydelig teppe..

Ønsker deg en fin kveld,
Vibeke

SavanneTreet sa...

Hei! SÅ gøy, en blogg jeg ikke har vært innom før! Kjempefint teppe og vakre puter!! =)
HIlsen M

Åpent hus sa...

Hei. fin krok du har fått til. Ser du er glad i grønt! Det er jeg også. Sammen med hvitt blir det bare lekkert. Og det grønne sammen med turkist på sølvbrettet ditt var kjempefint!

FIOLINESBLOG sa...

Hei Linetoppen:=)
Takk for koselig hilsen på min blogg.
Du er i farta og setter i stand fine tablåer i klare farger og enkle former.
Det er nesten så jeg skulle tro du trenger å ha det litt ryddig omkring deg i disse tider! stemmer det?
klem fra fioline:)

Marte sa...

SÅ friskt og fint hos deg, altså!
Til å komme i godt humør av:)))

Åse Marit sa...

For ein herlig sofakrok! Det grønne mot det kvite var lekkert, rett og slett!! Likte også kjempegodt dei te- lysestakane der grønt går over i turkis..ein av mine favorittkombinasjonar:-)

Såg det grøne skapet ditt i eit anna innlegg..kanonfint!!!

Lykke til med oppgaveskriving og ha ein fiiin søndag!

Flittige hender sa...

Herlig krok.
Det var et kjempe lekkert teppe, herlige farger. Så stilig du har det.

Kristine sa...

Selvfølgelig kan du legge meg til listen din! Du er lagt til i mine favoritter. =)

Maria sa...

Vackert rum med mycket harmoni!