Sider

lørdag 12. september 2009

Bestemorsruter

I sommer gav jeg meg selv forbud om å kjøpe mer garn. Jeg skulle strikke og hekle små ting av restegarn. Her er et av proskjektene. Bestermorsruter i alpakkagarn. Et av mine favorittgarn. Men som vanlig når jeg skal strikke av restegarn, ender det med opp med at jeg har for lite og må kjøpe mer. Planen er at dette skal bli stolputer. Lik den stolputen på nederste bilde. For å bli ferdig må jeg kjøpe litt til garn. Jeg ender vel opp med at jeg har like mye garn som jeg hadde da jeg startet proskjektet om å bruke opp restergarn før sommeren. Hi hi ja slik kan det gå.....












4 kommentarer:

Pia sa...

Kjempestilig pute!

God helg!

igi sa...

Nydelige puter! Det ser ut som om de er foret på en eller annen måte... hva har du brukt? Ha en fin kveld. Klem fra Igi som har lyst til å lage nye stolputer!

Hildegunnda sa...

hei! Fantastiske farger på oldemorsrutene! Har du to og to ruter mot hverandre og noe fòr inni?
Finefinefine!

Katrine sa...

Kjempe fine puter! Har du brukt et stoff på baksiden?