Sider

fredag 28. august 2009

Proskjekt vaskerom....





De siste 14 dagene har vi jobbet som en helter med vaskerommet vårt.
Jeg er SÅ lei meg for at jeg ikke har tatt et før bilde, for her er det blitt store forandringer.
Men jeg har malt ALT. Vegger,tak og dører. Kjøpt nye fronter på skapene, malt benkeplatene. Og kjøpt nytt system til å henge opp klærne.
Det er MASSE jobb med å pusse opp et rom. Det ble rot og kaos i hele huset når vi pusset det ene rommet. Vi angret når vi stod midt oppi det. Men for en GLEDE når vi er ferdig.
Det kom vel ikke som noen overaskelse på noen at det ble grønt og hvit?

7 kommentarer:

Brit sa...

ooooHHH it`s my dream. Jeg har nesten et vaskerom ferdig...i hele 3 år, rommet er bygd men snekkeren min har måtte satt det ned på prioriteringslista, men nå er det på vei opp!! SÅ jeg håper at i løpet av høsten vil rommet komme!!
Ditt ga stor inspirasjon!!

Trultemor sa...

Så flott:) Er visst flere som pusser opp vaskerom for tiden. og det er en smart ting å gjøre...det er jo et arbeidsrom som man bør trives i, sant vel??
Kjempemorsomt å se hvordan andre lager det til.
Her er mitt;)
http://trultemor.sier.no/2009/07/30/fra-aprikos-til-turkis/

Ha en god dag! Og kos deg i nytt vaskerom:)

mumi sa...

Så koselig det ble:)
Klart du kan hente flaskene neste helg:)

Pillepalle sa...

Hei! Det ble så fint! Et vaskerom er fakstisk gull verd! Heltflott med hvit- og grønnfarger. Ha en deilig lørdag! Hilsen fra Pillepalle

Anne sa...

Så fint vaskerom Gøril! Du er heldig som har dør rett ut fra rommet, noe jeg ikke har. Mitt vaskerom er i kjelleren:( Koselig du hadde kommentert på blogggen min. Jeg prøver så godt jeg kan men det er mye jeg ikke kan:)
Sees på mandag:) Fortsatt god helg!

igi sa...

Så fint det ble - ser ut som om det er veldig praktisk. Kan godt forestille meg at det var mye jobb. Kos degi kveld!

Hanne sa...

Utrolig fresht vaskerom!