Sider

fredag 7. august 2009

Kolleksjon Linetoppen.




Der fikk jeg jammen sydd noen barneklær også.
Mønsteret har jeg fått låne av min svigermor,et gammelt Simplicity mønster. Veldig enkelt og greit, seks like stykker som er sydd sammen. Linning av jersy. T-shirten er fra HM som jeg har applikert blomstene på. Liker effekten med med flere runder med søm.
For de som følger med i bloggen har jeg sydd en pute med samme teknikk.
Dette settet har jeg tenk skal komme for salg i Linetoppen butikk.


6 kommentarer:

Anonym sa...

KJEMPEFINT!!

Hilde

Rikke sa...

Åh, digge farger!!

Synnøve Olava sa...

Ååååå, det var kjempelekkert... :O)
Så smart å dekorere en t-skjorte. Jeg husker godt puten med de samme blomstene. Jeg ble veldig inspirert av den, og har en kvernende ide i hode om noe tilsvarende... :O)

Ha en fin lørdag!

Velkommen til min kreative verden sa...

Jeg følger med på bloggen din hver dag. Du lager mye fint. Så flott at det blir nettbutikk.

Det er så artig at du viser til ulike produkter av samme stoff. Jeg har enda ikke kommet over puta di.

Jeg skal lage et innlegg om den på bloggen min. Håper det er ok: )

Mina sa...

Så flink du er! Kjempefine klær!:) Det er jo så gøy! Skjønner godt at jenta di synes disse var fine:)

gyps sa...

du e bare kjempeflink!!