Sider

lørdag 18. juli 2009

Nye store bruktfunn.







På den lokale bruktbutikken fant jeg dette skapet og denne gyngestolen. Når jeg så skapetet tenkte jeg at DET blir kjempefint i stuen til å ha steroanlegget i. Vel hjemme i stua var skapet "litt" større enn det jeg hadde sett for meg. (typisk meg....) Størrelsen er 57 cm i dybden og 1 m bredt.
Så da må jeg finne en plan B med dette skapet. Det er ikke hyller i skapet, så det er blitt brukt til å henge klær i. Kanskje jeg kan ha det i gangen så gjestene kan henge klærne sine?
Vi har bodd i huset i snart 8 år, vi har ennå ikke hat noen plass gjestene kan henge fra seg klærne. Kanskje dette skapet blir perfekt til det?
Gyngestolen kan kanskje bli til en oppgave vi skal få til høsten på skolen?
Den kostet den nette sum av 75 kr.
Jeg har en plan i hode, men vi får se hv det blir til .......




Ps!

Barna syns ikke skapet var for stort. De syns det passet helt perfekt til å sitte inni å spille DS der.

13 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

Hei Gøril!
He he skjønner at du ble ivrig over disse vakre bruktmøblene..... jeg simpelthen gleder meg til å se stolen ferdig!!
klem:)

Tove sa...

Det var to flotte møbler! Gleder meg til å se hva du gjør med stolen:)

IfraLahell sa...

Hei! Så fin blogg du har! Var hyggelig å titte innom. Fine møbler du kjøpte- blir spennende å se hva det blir til av gyngestolen! Ha en god helg videre.

:)IfraLahell

My home is my Castle - by Kari sa...

Jeg handler og noen ganer uten å tenke over om jeg virkelig har plass hehe..
Faller man, ja så faller man og bare MÅ ha det ;)
Blir sikkert lekkert som skap i gangen :)

Klem,kari

Ragna sa...

75 kroner, det er jo røverkjøp :-) Synes begge deler var superlekre!

Anonym sa...

Hallo!
Fine møbler du har kjøpt! Det blir spennende og se hvordan de blir!!
hilsen fra Marie

igi sa...

Så flotte møbler! Du har gjort et kupp. Gleder meg til å se hva du skal gjøre med de!

Kort og Søm sa...

Den gyngestolen var du heldig med....den likte jeg godt! :o)

FIOLINESBLOG sa...

på vegne av dine kjempesøte små: la skapet være deres, tomt og klart for gjemsel!

rosa:-) sa...

Hei hei:-)
Liker bloggen din godt, masse å bli inspirert av, gjerne hjerter eller heklede blomsterhjerter:-)

Sommerklem i regnet;-)

Kristine sa...

For et SKAP! med store bokstaver ;-) skikkelig grandios og vakkert! Heldige deg som har plass!!

Solveig sa...

Så flotte møblar! Skulle gjerne ha funne noko sånt på vår lokale bruktsjappe!

Dynamisk Salong sa...

God formiddag! Så koselig kommentar du har lagt igjen inne hos meg, - også så herlig blogg du har! Veldig koselig å oppdage andre medbloggere på denne måten. Likte mosekulene du har laget! Ellers banker jo hjertet mitt også for bruktmøbler, som i dette innlegget. Skapet var jommen meg litt av et scoop. God førjulstid til deg! Hilsen fra Beate i Skien