Sider

torsdag 11. juni 2009

Morsomme små ting.

Er ikke disse små klypene søte? Akkuratt nå vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke de til , men de kommer helt sikkert til nytte en vakker dag! Klypene er kjøpt på TIGER.

De er så søte at jeg må ha de en gjennomsiktig krukke.



Jeg er blitt spurt hvor jeg har kjøpt de fine boksene med babuska på.
De er kjøpt på TIGER i Danmark. En helt fantastisk butikk, minner om Søstrene Grene. Og alt kjempebillig. Boksene kostet 10 kr. Det er så billig det er gøy!




6 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Hei Gøril

Det var fint å høre hvor boksene var kjøpt. Jeg mente ikke å være anonym: ) Det bare skjedde.

Camilla sa...

Danmark here I come!! :) Skal dit i sommer, og da blir Tiger definitivt besøkt.

Hege - BOLIGglede sa...

Knallfine bokser! Jeg vil også til Danmark! ;)

Mari sa...

Kjempefine ting!! Å gud som jeg elsker den butikken.. Skal til Køben om 18 dager :D

Lunalu sa...

Kjempefine bokser! Da vet jeg om en butikk jeg må innom når jeg en gang skal til Danmark....
Koselig blogg du har!!!
Ha ei riktig god helg!
Vennlig hilsen Lunalu

Ine sa...

Nå blir det visst mange kommentara, håbe kje dæ jer noge! Men, eg elske Tiger! Sko ønska me au hadde d...