Sider

tirsdag 16. juni 2009

Mine bestemorsruteproskjeter.

Dette er det største prosjektet jeg holder med. Jeg har vist det på bloggen før. Sist jeg viste bilde av det, var det 80 ruter, nå ligger det 20 nye klar til å sys på, så det går sakte men sikkert fremover.


Dette skal ligge på en sittebenk på hyttekjøkkenet til mor og far. Kjøkkenet er hvit med litt blått, tror dette passer fint.
Dette skal bli et teppe som skal ligge på en kontorstol. Planen er at jeg skal sy et bakstykke til den , men ting tar jammen tid.......

Dette er en sittepute som vi har med på tur. Nå er den blitt pute til katten.






10 kommentarer:

igi sa...

Nyyyydelige tepper! Jeg er virelig imponert over effektiviteten din! Ha en fin kveld!

storeflittig sa...

her er det en som er kreativ OG produktiv! må si jeg likte alle sammen, men særlig puten. den var sjokkerende herlig - hihi- looove it!

Groskro sa...

Så fine bestemorsprosjekt du har :-) Og katta di er jo kjempeheldig som har fått den fine puta!! :-)

Charlotte sa...

Ja utrolig nydelige hekleverk!!! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å sette i gang også!

Hanne sa...

Så flotte heklearbeider. Masse "gode" farger!
Jeg tror dette er første gang jeg er innom bloggen din. Den er så koselig og allsidig at jeg legger den i leselista mi!
Ha en fin, fin dag :-)
Pludrehanneklem

makiato sa...

Så fina rutor i olika färgställningar!

Tack för din kommentar på min blogg. Kul att du gillar den.

Nr. 21 sa...

Du er jammen produktiv, altså! den nederste puten var spesielt lekker, synes jeg!

FIOLINEBLOG sa...

Hei Gøril:) takk for din inspirasjon,din hekledilla smitter:)klem fra fioline.

T sa...

Jammen har du vært effektiv Gøril!! Så fine! Flinkis.... Sommer klem fra Therese.

Dilldall-Nina sa...

Det var mange bestemorprosjekt ;). Wow. Det øverste ser jo ut som en drøm! Et sånt må jeg lage en gang, men nå har jeg stofflappe-kick ;).

ÅH - en liten pus. Det søteste som finnes i verden. Jeg har 3 oransje puser. Jeg vet ikke om du har sett de på familiebloggen min. Vi har forresten i Hjemmet her rett etter påske - pga kattene våre.