Sider

fredag 10. april 2009

Påske dill og dall.

For en stund siden viste jeg dette hekleproskjektet. Da hadde jeg 3*10 ruter.
Nå har jeg heklet litt innimellom. Så nå har det jammen blitt 6*10 ruter. Dobbelt så stort. Jeg har ikke bestemt meg ennå for hvor stort teppet skal bli. Jeg drømmer om et fargerikt sengeteppe. Vi får se......





Påsken er for meg vår, å gjøre seg klar for vår og sommer sesongen.
Her er et bord jeg har kjøpt, som skal stå ute i sommer. Bordet skal stå på uteplassen rett utenfor kjøkkenet vårt. Jeg gleder meg til sommeren!!!



8 kommentarer:

Livs Lyst sa...

Så fint mormor-lappeteppet er! Sommerslig ditt da. Jeg har laget et innlegg på min blogg om det jeg heklet og strikket. Helt andre fargenyanser. Gøy å se at det blir så forskjellig.

Ha en fin kveld!
Hilse Ljo

marie sa...

Nydelig teppe og heldig du som har kommet så langt.

Ninas Drops sa...

Herlige farger her og jo...

Likte godt utebordet ditt...
Ja ute ja...der sier du noe gitt...
Har såååå dårlig med ute "stÆsj" så jeg blir nok steng i de månedene...hm...kan jo ikke det heller..hva skal jeg gjøre på regnværsdagene da da..må nok holde det tritt ja...vi får sjå...

Good night.
fra meg=)

Ninas Drops sa...

og teppet ditt ja....wow...det blir sååå fint...liker den grønne fargen som er gjennom gående der jeg..fresht...

tavelhus sa...

Tack för kommentaren på min blogg! Rolig blogg du har!

Tove sa...

Så utrolig fint teppe! Og jeg håper for din skyld at du har tålmpdigheten til å fortsette... Tenk så fantastisk flott det hadde blitt som STORT:D Har utrolig lyst til å hekle noe lignende selv en gang.. Er så fint med alt det hvite og forskjellige farger..

Ha en kjempefin påskeaften!

makiato sa...

Snyggt bord!

Filten du håller på och virkar ser jättefin ut, gillar att det är mycket vitt som gör att färgerna kommer fram fint.

igi sa...

Så fint teppet du har laget. Fine sommerfarger. De lille bordet ditt var lekkert!