Sider

onsdag 18. mars 2009

Mer hekling......







Det er utrolig hvordan ting baller på seg. Når jeg satt og heklet de første blomstene, som du kan se i innlegg lenger ned, tenkte jeg: Dette er jo en fantastisk måte å få brukt opp reste garn.!!!!


Jeg ble glad når jeg tenkte at får restegarnet mitt ben å gå på!



MEN, så begynte jeg å tenke på alt jeg kunne lage med disse søte små blomstene.



Det var DA det begynte...........det hadde vært fint med en til grønnfarge, så trenger jeg jo rosa, å lilla har jeg bare i en farge, og det kan jo være at det har kommet inn noen nye fine vårfarger i garn..... Og vips uten å tenke på at dette egentlig var et restegarnproskjet, var jeg glad og fornøyd på vei til garnbutikken.

Og som dere ser på bildene det er vel ikke noen fager som mangler for å si det sånn. Garn er vel ikke det verste å bruke penger på?


Jeg håper det blir flere vår og sommerhjerter!!!
(+litt andre hemmelige planer....)
(Til mine gruppemedlemmer på oppgave 8: jeg trenger litt ytre motivasjon for å skrive om motivasjon, dere er enig i det????)


Ha en fargerik dag !!

7 kommentarer:

Ninas Drops sa...

wow!
Herlige farger da...
Nei du ikke det værste å bruke penger på ..thi-hi...
Tror du spør feil damer om dette spørsmålet...aldri feil å bruke penger på herlige hobbyprosjekter.
Drops=)

Pillepalle sa...

Så fint det ble! For en flott idé med fargesirkelen!
Tusen takk for hyggelig kommentar!
Hilsen Pillepalle

Elin Osa Søreng sa...

Hehehe, kjenner meg igjen, ja! Resteprosjekter kan jeg bare glemme egentlig, jeg må heller si at jeg skal supplere med restegarn. Nydelige farger på de blomstene altså, skjønner godt at kjøpelysten tok overhånd! *nikker støttende* Nå skal jeg kikke litt mer på bloggen din tenkte jeg :o)Ha en fin kveld, hilsen Elin

Elin Osa Søreng sa...

Bare meg igjen- må bare si at jeg elsker de søte hjertene du har laga! Og takk for tipset om avispapir og vikletråd :o)

alvorada sa...

Kjempefine hekleblomster du lager! :)

Frk. Maya sa...

oj! Det var verdens nusseligste blomster! Så flink du er til å hekle:) Skjønt hjerte også.
Blir moro å se når du får hengt opp alle de her blomstene dine. Det må jo bli et skikkelig fargekick!

Maya

Ella sa...

Det er sååå bra at du gir deg selv motivasjon på denne måten OG du gir også oss andre motivasjon og inspirasjon!!
Takk for det.
Ella:)